جاوا اسکریپت بر روی مرورگر شما غیر فعال است .
لطفا آن را در بخش تنظیمات مرورگر خود فعال نمایید.
پس از فعال نمودن آن میتوانید برای برگشت به پورتال اینجا کلیک کنید.
صفحه نخست مقالات نحوه اشتراک Wireless Connection در لینوکس اوبونتو
نحوه اشتراک Wireless Connection در لینوکس اوبونتو

سیستم عامل لینوکس اوبونتو یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سیستم عامل های موجود در جهان می باشد و قابلیت ها و امکانات بسیار خوبی برای تمامی اقشار کاربران اراپه می کند. در این مقاله قصد داریم تا روش به اشتراک گذاری اتصال بدون سیم با استفاده از پورت اترنت با دیگر سیستم ها را در لینوکس اوبونتو بیان کنیم. بدین منظور تنها کافی است تا سه مرحله را پشت سر بگذاریم. لازم به ذکر است که نسخه لینوکس استفاده شده در این مقاله, نسخه Ubuntu  9.10 می باشد.

OCAHTSWICILU0



مرحله اول – وبرایش اتصال به شبکه

OCAHTSWICILU1
عکس از makeuseof.com

بر روی نوار ابزار بالا, در کنار ساعت سیستم, شاخص/آیکون شبکه را می بینید. زمانی که شما به یک شبکه بدون سیم متصل باشید, شکل نمایان شده قدرت اتصال سیستم شما به شبکه را نشان می دهد. بر روی آن راست کلیک نمایید و گزینه “Edit Connections” را انتخاب کنید.


مرحله دوم – ویرایش تنظیمات اترنت

OCAHTSWICILU2
عکس از makeuseof.com

در پنجره باز شده, به سربرگ “Wired” وارد شوید و در لیست نمایش داده شده گزینه “Auto eth0” و سپس “Edit” را برگزینید. علاوه بر این می توان با استفاده از گزینه “Add” یک اتصال دهنده جدید ساخت ولی ویرایش گزینه پیش فرض ساده تر است. فقط باید به یاد داشته باشید که این گزینه را ویرایش می کنید. زیرا برای اتصال به اینترنت, باید دوباره ویرایش های این گزینه را به حالت اولیه باز گردانید.


مرحله سوم – قرار دادن برای اشتراک

OCAHTSWICILU3
عکس از makeuseof.com

در این مرحله ممکن است کمی گیج شوید ولی با کمی دقت می توان به درستی این مرحله را پشت سر گذاشت. بر وری سربرگ “IPv4 Settings” کلیک نمایید. بر روی کلمه “Method“, منوی باز شونده ای وجود دارد که با کلیک بر روی آن گشوده می شود. در این منو روش ها/نحوه ی اتصال درایو سخت افزاری شما را به شبکه نمایش می دهد. بر روی آن کلیک نمایید و گزینه “Shared to other computers” را انتخاب کنید.

پس از این مرحله سیستم را Restart نمایید و با فرض اینکه تمامی مراحل را به درستی انجام داده اید, هم اکنون شما قادرید تا اتصال به اینترنت خود را با دیگر سیستم های موجود (ار طریق پورت اترنت) به اشتراک بگذارید.


 

http://www.makeuseof.com

 

نظرسنجی لامرد آی سی تی

معمولاً از کدام دستگاه برای اتصال به اینترنت ، بیشتر استفاده می کنید ؟
 

درباره لامرد آی سی تی

شركت « فناوری اطلاعات و ارتباطات لامرد » از بدو تاسيس در سال 1385با هدف ارائه خدمات مناسب و گسترده با استفاده از دانش روز، فعاليت خود را آغاز نموده است. در حال حاضر اين شركت با ارائه يكي از گسترده‌ترين خدمات مبتني بر تکنولوژی روز ، استاندارد‌هاي جديدي را در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح نموده است.